
خوش آمدید لطفا پس از مطالعه دقیق موارد و شرایط مندرجه در قوانین سایت فرم زیر را جهت ثبت گارانتی تکمیل نمایید . توجه داشته باشید، عدم ثبت دقیق موارد در فرم میتواند باعث حذف و یا تعلیق گارانتی شما گردد .



خوش آمدید لطفا پس از مطالعه دقیق موارد و شرایط مندرجه در قوانین سایت فرم زیر را جهت ثبت گارانتی تکمیل نمایید . توجه داشته باشید، عدم ثبت دقیق موارد در فرم میتواند باعث حذف و یا تعلیق گارانتی شما گردد .
۱ – کالاهای دریافتی در صورت دارا بودن یکی از شرایط زیر از گارانتی خارج خواهد شد: الف- نداشتن کارت ضمانت با هولوگرام لیزری ب:خدشه بر سریال هولوگرام و سایر برچسبهای کالا و یا کارت ضمانت ث: صدمات فیزیکی شکستگی فرورفتگی تغییر فرم ساییدگی صدمات ناشی از رطوبت ریختن مایعات و یا اکسیده شدن نوسانات برق عیوب مربوط به استفاده در محیط های الوده و پرگرد و غبار تغییر در قطعات قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه بکارگیری اداپتورهای متفرقه استفاده نادرست دستور العمل دستکاری تنظیم یا تعمییر توسط افراد غیر مجاز و خارج از شرکت ج:مشاهده آثار سوختگی بر روی کالا یا مدارات الكترونيكي چ:روتكردن و یا نصب رام های غیر رسمی بر روی کالا د: عدم سرویس گرافیک و نوتبوک توسط دیجیتال دوبار در دوره گارانتی ط:هر گونه شکستگی صفحه نمایش و تاب و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه هنگام نقل و انتقال توسط پست پیک و غیره حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده 2- ضمانت شامل دستگاه اصلی بوده و نه شامل دستگاههای متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی 3- گارانتی هیچگونه تعهدی در قبال از دست رفتن اطلاعات قطعات توسط ویروسها و یا در محل تعمیر و جایگزینی ندارد. 4-در هنگام خرید از سلامت فیزیکی کالا کامل بودن ملحقات انطباق سریال درج شده بر روی کالا و کارت ضمانت و تاریخ اعتبار روی هولوگرام اطمینان حاصل نموده در صورت عدم توجه هیچگونه مسئولیتی متوجه دیجیتال نخواهد بود 5 – مرکز خدمات قطعات معیوب را در صورت امکان تعمیر و در غیر این صورت با قطعه سالم تعریض می نماید با توجه به تحولات سریع در تکنولوژی در صورت عدم موجودی کالای ارجاع شده کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت با توجه به قیمت بخش فروش دیجیتال ارائه میگردد. 6- صدور قبض پذیرش به معنی تایید اعتبار گارانتی کالا نبوده و وضعیت نهایی گارانتی پس از بررسی فنی مشخص می شود در صورت که فنی کالا را خارج از گارانتی تشخیص دهد ارائه خدمات با دریافت هزینه میسر خواهد بود. مشتری با امضای این رسید حق هرگونه اعتراض به این امر را از خود سلب و ساقط نمود 7- بر اساس استانداردهای بین المللی در صورتی که تعداد پیکسلهای سوخته صفحه نمایش سه پیکسل یا کمتر باشد صفحه نمایش تعویض نمی گردد.8- اشکالات نرم افزاری که توسط کاربر ایجاد گردیده و منجر به ویروس یابی ریکاوری و تعویض سیستم عامل ارتقا یا نصب راه اندازی شامل ضمانت نبوده و شامل هزینه میباشد. 9- در صورت ارسال قطعه از طریق پست ارسال رسید از طریق ایمیل و یا واتس اپ برای مشتری به منزله پذیرش قوانین گارانتی میباشد و مشتری پس از دریافت و رویت رسید حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نماید 10 – در صورت ارسال پیک با نماینده جهت دریافت کالا رسید ایشان مبنی بر تحویل کالا به صورت صحیح و سالم به منزله تایید مشتری تلقی خواهد شد و حق هرگونه اعتراض بعدی از مشتری صلب و ساقط میگردد 11- مشتری متعهد به بررسی کامل فیزیکی و نرم افزاری کالا در زمان تحویل می باشد پس از ارائه رسید از سوی مشتری شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص کالای تحویل داده شده نخواهد داشت 12- دیجیتال هیچگونه مسئولیتی در قبال قیمت کالای ارائه شده نداشته و فروشنده مسئول قیمت کالای مذکور می باشد 13-دیجیتال متعهد به ارائه کالا با همان کیفیتی که مشتری به دیجیتال تحویل داده میباشد 14- دیجیتال هیچگونه تعهدی جهت تعمیر قطعاتی که زمان گارانتی آن ها باطل شده و یا عادی پذیرش شده است ندارد اما در صورت امکان تعمیر با دریافت هزینه میسر خواهد بود 15-رسید شدن قطعات بدون گارانتی به صورت عادی به منزله پذیرفتن هزینه تعمییر توسط مشتری می باشد. 16 – تعمیر قطعات خارج از گارانتی تا سقف سیصد هزار تومان بدون هماهنگی با مشتری انجام پذیرفته و مبالغ بالاتر با مشتری هماهنگ میگردد. 17- کالای تعمیر شده 48 ساعت مهلت تست دارد. 18 – در صورت اعلام نشدن خرابی و یا رمزهای عبور دیجیتال هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیر و تحویل به موقع کالا ندارد 19- دیجیتال تعهدی به حفظ اطلاعات ندارد در صورت نیاز هزینه ان اخذ می گردد. 20- در صورت نیاز به جایگزینی قطعه و عدم وجود قطعه با نمونه مشابه با احتساب قیمت بخش فروش دیجیتال تعویض خواهد شد -21- مدت اعتبار قبض پذیرش دوماه میباشد و در صورت عدم مراجعه این شرکت مسئولیت در قبال تحویل کالاندارد 22- در صورت عدم دریافت قطعه تا یک ماه پس از اعلام وضعیت مشتری ملزم به پرداخت روزانه دو هزار تومان به عنوان هزینه انبار داری باشد 23- در صورت انصراف از تعمیر مبلغ یکصد هزار تومان بابت عیب یابی و تشخیص از مشتری اخذ خواهد شد -24 رسیدهای فاقد مهر و امضا از درجه اعتبار خارج است. 25- زمان انجام خدمات گارانتی در خصوص تمامي كالاها حتى رم اس اس دی و دی وی دی سی روز کاری از زمان صدور قبض میباشد و با امضای ذیل این رسید مشتری حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود 26-در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر با توجه به محدودیتهای واردات امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود دارد و مشتری حق اعتراض این امر را از خود سلب و ساقط نمود 27-مسئولیت حمل و نقل کالا بر عهده مشتری بوده و دستگاه باید در کارتن و بسته بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل گارانتی گردد. 28 – هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل ریکاوری نصب درایو ویروس یابی بازیابی اطلاعات رجیستری ارتقا تنظیم یا نصب راه اندازی شامل ضمانت نبوده و در صورت درخواست مشتری مشمول هزینه میشود. ضمنا اورنده قطعه به دیجیتال و آورنده برگه رسید به دیجیتال نماینده تام الاختیار صاحب قطعه تلقی و امضا و تایید ایشان به منزله امضا و تایید صاحب قطعه می باشد.29- بررسی اصالت و سلامت کالا در هنگام خرید بر عهده مشتری میباشد.
و حق هرگونه اعتراض به مفاد فوق و کالای تحویلی با امضای نماینده ایشان از صاحب قطعه سلب و ساقط می گردد.
صاحب قطعه مستندا به ماده ده قانون مدنی و قانون تعزیرات و با در نظر گرفتن شرایط عرفی با علم و اگاهی و در کمال صحت و سلامت عقلی ضمن قبولی شرایط فوق مسئولیت حفظ رسید را بر عهده گرفته و متعهد به حضور جهت تحویل کالا در زمان اعلامی توسط دیجیتال به همراه برگه رسید میباشم و در صورت مفقود شدن رسید ادعایی نسبت به قطعه و دیجیتال نخواهم داشت.
زمان پاسخگویی به گارانتی شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 16 می باشد.
"*" indicates required fields
شماره تماس پشتیبانی: 88228521 آدرس :تهران، مجتمع تجاری نور تهران، طبقه سوم تجاری، واحد 11020